Auto Share Posting Blog Into Various Social Media



Mempromosikan blog anda ke pelbagai media sosial adalah sama penting dengan mewujudkan kandungan menarik untuk meningkatkan pembaca di blog kami.

Dengan posting blog anda pada pelbagai rangkaian sosial yang berkaitan seperti G +, Twitter, Facebook dan laman rangkaian sosial yang lain, boleh meningkatkan pengunjung ke blog anda. Dan ini juga akan membantu meningkatkan kedudukan carian blog anda secara keseluruhan.

Dalam usaha untuk kandungan anda ditemui oleh orang ramai, tidak kira apa topik adalah, yang penting mesti aktif dalam media sosial. Jadi adalah amat penting untuk menerbitkan catatan blog anda ke rangkaian sosial anda sendiri setiap kali anda menambah kandungan baru ke blog anda.

Tetapi malangnya, tidak semua blogger mempunyai masa untuk menggalakkan jawatan baru mereka ke laman web rangkaian sosial. Jadi untuk penyelesaian terbaik, gunakan alat auto-posting.

Terdapat begitu banyak alat untuk posting blog bahagian auto untuk pelbagai media sosial, dan salah seorang daripada mereka adalah Dlvr.it. Dlvr.it menawarkan pakej percuma dan pakej berbayar, untuk pakej percuma anda boleh mengisi 3 RSS Feeds dan 3 rangkaian sosial.


Jika anda berminat untuk memasang sila ikuti langkah - langkah-langkah pendaftaran adalah:


  1. Sila pergi ke laman pendaftaran dlvrit.com untuk membuat akaun.
  2. Selepas anda membuat akaun anda klik Automate di sebelah kiri skrin - klik Tambah Feed Baru.
  3. input berikut RSS FEED blog anda seperti dalam screenshot imej di atas. Selepas anda memasukkan RSS FEED klik Seterusnya: Sambung Sosial.
  4. Pada klik skrin seterusnya Tambahkan Sosial. Kemudian pilih media sosial yang anda mahu untuk mengintegrasikan ke Auto berkongsi catatan blog anda.
Selepas anda memasang alat bahagian auto post blog ini maka anda tidak lagi perlu berkongsi jawatan baru secara manual. Kerana setiap kali anda membuat post baru secara automatik akan dikongsi dengan media sosial anda hanya bersepadu. Mudah-mudahan artikel ini berguna.

Apakah alat kegemaran anda untuk auto-menghantar posting blog anda? Berkongsi dalam medan komen di bawah.

Comments

Popular posts from this blog

FAKE NEWS dari Parti Tindakkan Demokratik (DAP)

US stocks opened high