FAKE NEWS dari Parti Tindakkan Demokratik (DAP)


Sudahkah di tangkap owner PAGE ini ?? atau membiarkan kononnya rakyat tak bodoh tapi kita lihat komen di page itu ada yang masih tak tahu yang mana benar dan betul .. so untuk PEMBANGKANG jangan nak sebab kerana nak menang PRU14 sampaikan sanggup mencipta FITNAH .. kepada pehak berkuasa mesti ambil tindakkan tegas tangkap dan siasat tidak kira siapa dia atau bendera mana yang dia sokong .. ayat dari posting seperti di bawah dan di situ ada link boleh clik link dan tenguk sendiri



Wahhh cantiknya cincin berlian jambu merah ini. Nak cuba teka berapa nilai?

RM 117 juta (RM 117,000,000)!

Jumlah itu cukup untuk membiayai lebih 10,000 jamaah Haji. Tahu tak cincin dan rantai berlian ini dibeli dengan wang yang disonglap daripada 1MDB dan rakyat Malaysia?

Adakah rakyat Malaysia akan memperoleh kembali wang yang telah diseleweng ini? Adakah Rosmah akan memulangkan barang kemas yang "dihadiahkan" kepadanya?

Menurut Pendakwa Raya Tan Sri Apandi Ali, tiada bukti apa-apa kesalahan oleh pihak 1MDB dan konco-konco Najib Razak. Oleh itu, tidak mungkin rakyat Malaysia akan mendapat balik berlian dan duit ini selagi Najib Razak tetap menjadi Perdana Menteri.

Selamatkan Malaysia. Tolak BN. link PAGE DAP FACEBOOK

Comments

Popular posts from this blog

US stocks opened high